REGULAMIN KONFERENCJI OWP2024
20-21 listopada 2024, Hotel Sheraton, Warszawa
organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej („Regulamin”)
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem Konferencji OWP2024 („Konferencja”), która odbędzie się w dniach 20-21 listopada 2024 w Hoteli Sheraton w Warszawie jest Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej z siedzibą w Szczecinie (70-325), al. Wojska Polskiego 187/4-5, KRS: 0000097999, NIP: 852-227-25-75, REGON: 811949676. („PSEW”).
- Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady świadczenia usług w zakresie organizowania Konferencji, zasady korzystania z tych usług i zasady przetwarzania danych osobowych w związku z organizacją Konferencji.
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na https://konferencja-offshore.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Regulamin jest dostępny również w siedzibie PSEW, wskazanej w § 1 ust. 1 Regulaminu.
- Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się na stronie internetowej: https://konferencja-offshore.pl („Strona Internetowa Konferencji”).
- Na potrzeby Regulaminu przyjmuje się następujące definicje:
- Uczestnik – osoba fizyczna, która zgłosiła swój udział w Konferencji lub której udział
w Konferencji został zgłoszony przez Rejestrującego,
- Rejestrujący – osoba prawna, osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawiera z PSEW umowę na zasadach określonych w Regulaminie,
- Centrum Konferencyjne – podmiot, u którego odbywa się Konferencja,
- Zgłoszenie – dokonanie czynności zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji na zasadach określonych w Regulaminie,
- Organizator – organizatorem Konferencji jest PSEW.
§2
ZAWARCIE UMOWY
- Zawarcie umowy o świadczenie usługi uczestnictwa („Usługa”) w Konferencji („Umowa”) wymaga dokonania zamówienia usługi poprzez rejestrację na Stronie Internetowej Konferencji i zapoznania się z Regulaminem.
- Zawarcie Umowy następuje w momencie akceptacji warunków Umowy poprzez kliknięcie w link ZEREJESTRUJ znajdujący się na końcu rejestracji.
- Z chwilą rejestracji/zawarcia Umowy Rejestrujący:
- akceptuje niniejszy Regulamin,
- oświadcza, że zapoznał się z dokumentami zawierającymi zasady i warunki zawarcia Umowy oraz akceptuje ich treść,
- oświadcza, iż otrzymał informację o przetwarzaniu danych osobowych przez PSEW w zakresie koniecznym do prawidłowego wykonania Usługi, która stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu, i zobowiązuje się przekazać tę informację Uczestnikom, których udział w Konferencji zgłasza,
- oświadcza, iż wyraża zgodę na dokumentowanie spotkania w formie fotograficznej i/lub video oraz publikacji ww. dokumentacji, także tej zawierającej wizerunek jego lub zgłoszonych przez niego Uczestników, których zgodę posiada, na stronach www oraz w materiałach drukowanych przez PSEW oraz jej partnerów handlowych.
- Osoba dokonująca rejestracji/zamówienia Usługi zobowiązana jest posiadać odpowiednie umocowanie do zawarcia Umowy w imieniu Rejestrującego, a w przypadku jego braku, osoba ta będzie ponosić pełną odpowiedzialność za wywiązanie się z zawartej umowy.
§ 3
PRZEDMIOT UMOWY
- Na mocy Umowy PSEW zobowiązuje się umożliwić Uczestnikowi uczestnictwo w Konferencji, a Rejestrujący zobowiązuje się uiścić z tego tytułu opłatę.
- PSEW ogłasza na Stronie Internetowej Konferencji dane dotyczące przedmiotu, terminu, miejsca, programu i ceny za uczestnictwo w Konferencji.
- Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest:
- zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji na zasadach określonych w Regulaminie,
- uiszczenie odpowiedniej opłaty w wysokości i w terminie określonym w Regulaminie.
- Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji dokonuje się poprzez prawidłową rejestrację/zamówienie Usługi za pośrednictwem strony Internetowej Konferencji do dnia wskazanego na Stronie Internetowej Konferencji, jako termin przyjmowania zamówień.
- Podczas rejestracji Rejestrujący powinien dokonać wyboru zamawianego pakietu uczestnictwa spośród dostępnych w formularzu uczestnictwa on – line, oddzielnie dla każdego Uczestnika.
- PSEW zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji bez podania przyczyny, w takim przypadku zwróci w całości uiszczoną opłatę. Odmowa przyjęcia zgłoszenia może zostać dokonana nie później niż na 3 dni przed ustaloną datą Konferencji.
- Wszelkie zmiany dokonywane przez Rejestrującego dotyczące zamówienia odbywają się w formie pisemnej (listem poleconym na adres siedziby PSEW) lub formie dokumentowej (wiadomością e-mail na adres: event@psew.pl) pod rygorem nieważności wprowadzanych zmian.
- Rejestrujący zobowiązany jest do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia zamówienia (formularza zgłoszeniowego).
- PSEW nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z wprowadzeniem błędnych danych Uczestnika lub Rejestrującego do zamówienia (formularza zgłoszeniowego).
- Rejestrujący może dokonać nieodpłatnie zmiany zgłaszanego Uczestnika poprzez wysłanie odpowiedniej informacji zawierającej dane osobowe nowego Uczestnika, które są wymagane w zamówieniu (formularzu zgłoszeniowym on-line), listem poleconym na adres siedziby PSEW lub też drogą elektroniczną na adres e-mail: event@psew.pl, nie później niż przed zamknięciem rejestracji on-line. Informacje złożone po ww. terminie lub niepełne nie wywołują skutku.
§ 4
WARUNKI PŁATNOŚCI
- Rejestrujący zobowiązany jest dokonać płatności za Konferencję w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy tj. akceptacji warunków Umowy poprzez kliknięcie w link REJESTRACJA znajdujący się na końcu zamówienia/rejestracji, przy czym nie później niż przed rozpoczęciem się Konferencji.
- Rejestrujący jest zobowiązany do dokonania opłaty z tytułu uczestnictwa w Konferencji i innych świadczeń wynikających z zamówionego pakietu uczestnictwa (tj. np. opłaty za nocleg, catering, itp.).
- Rejestrujący może skorzystać z rabatów pod warunkiem wpisania ważnego kodu promocyjnego w zamówieniu/formularzu zgłoszeniowym on-line i dokonaniu wpłaty całości należności w terminach wskazanych na Stronie Internetowej Konferencji. W przypadku zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji po dacie, do kiedy należy dokonać płatności w celu skorzystania z rabatu, Rejestrujący dokonuje płatności w wysokości standardowej. Opłaty wskazane są na Stronie Internetowej Konferencji i w formularzu zgłoszeniowym on – line.
- Wszelkie opłaty bankowe obciążają Uczestnika lub Rejestrującego.
- Po dokonaniu opłaty PSEW wystawia fakturę VAT i wysyła ją na adres wskazany w zamówieniu (formularzu zgłoszeniowym on-line).
- Na żądanie Uczestnika lub Rejestrującego lub bez takiego żądania, w przypadku nie przybycia Uczestnika na Konferencję, PSEW wystawia faktury VAT i wysyła je na adres wskazany w zamówieniu (formularzu zgłoszeniowym), po realizacji usługi (odbyciu się Konferencji) z tytułu zawartej umowy.
§5
REZYGNACJA UCZESTNIKA/REJESTRUJĄCEGO
- Uczestnik / Rejestrujący uprawniony jest do rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni przed ustaloną datą Konferencji.
- Oświadczenie o rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji należy dokonać w formie pisemnej, wysyłając je na adres PSEW lub też drogą elektroniczną na adres e-mail: event@psew.pl. W przypadku rezygnacji Uczestnika / Rejestrującego z uczestnictwa w Konferencji zgłoszonego nie później niż do 14 dni przed ustaloną datą Konferencji, Rejestrujący ma prawo do zwrotu wniesionej opłaty. W przypadku rezygnacji po tym terminie Rejestrujący będzie zobowiązany do uiszczenia całej ceny zgodnie z zawartą umową .
- Rejestrujący może złożyć rezygnację z uczestnictwa w Konferencji w stosunku do wszystkich lub imiennie wskazanych przez Rejestrującego Uczestników, których zgłosił do uczestnictwa w Konferencji.
- Brak płatności za Konferencję po zawarciu Umowy nie oznacza rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji.
- W przypadku braku uczestnictwa Uczestnika w Konferencji oraz braku oświadczenia o rezygnacji w terminie do 14 dni przed ustaloną datą Konferencji, Rejestrujący zobowiązany będzie do uiszczenia pełnej opłaty zgodnie z zawartą umową oraz nie będzie mu przysługiwać prawo do żądania zwrotu uiszczonej już opłaty ani innych zapłaconych należności z tytułu zawartej umowy.
- Postanowienia niniejszego rozdziału mają zastosowanie niezależnie od przyczyny rezygnacji z uczestnictwa lub braku uczestnictwa.
§6
WARUNKI UCZESTNICTWA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ CYWILNA
- Uczestnicy są zobowiązani przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i przeciw pożarowych obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowana jest Konferencja.
- Uczestnicy ponoszą wszelkie koszty dojazdu i pobytu na Konferencji, chyba że koszty pobytu zostały ujęte w ramach opłaty za wybrany pakiet uczestnictwa.
- Uczestnik i Rejestrujący ponoszą odpowiedzialność finansową za spowodowanie jakichkolwiek szkód w trakcie uczestnictwa Uczestnika w Konferencji.
- PSEW, Hotel oraz żaden inny właściciel miejsca, gdzie odbywa się Konferencja nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji lub pobytu Uczestnika w związku z Konferencją.
- PSEW, Hotel oraz żaden inny właściciel miejsca gdzie odbywa się Konferencja, nie ponoszą odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę Uczestnika powstałą w trakcie lub w związku z Konferencją i spowodowaną siłą wyższą lub działaniem osób trzecich w tym w szczególności innych Uczestników.
- W przypadku zaistnienia jakiejkolwiek szkody w mieniu Uczestnika, podmiot ten zobowiązany jest powiadomić niezwłocznie PSEW.
- Warunkiem dopuszczenia Uczestnika zgłoszonego przez Rejestrującego do uczestnictwa
w Konferencji jest:
- zapoznanie się z Regulaminem a następnie złożenie przez Rejestrującego oświadczenia o zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu podczas rejestracji on-line. W przypadku odmowy zaakceptowania Regulaminu, rejestracja nie zostanie ukończona, a Organizatorzy nie poniosą z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej,
- uiszczenie opłaty z tytułu uczestnictwa w Konferencji i innych świadczeń wynikających z zamówionego pakietu uczestnictwa (tj. np. dodatkowe szkolenia, parking, itp.),
- potwierdzenia przez Uczestnika obecności w dniu Konferencji, co równoznaczne jest z zaakceptowaniem przez Uczestnika Regulaminu.
§7
REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje Uczestników lub Rejestrujących wobec PSEW powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru wysłanym na adres siedziby PSEW.
- Reklamacje Uczestników lub Rejestrujących mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Konferencji.
- Po upływie terminu określonego w ust. 2 powyżej żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Uczestnik/ Rejestrujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich".
§8
ZMIANA DATY I ODWOŁANIE KONFERENCJI
- PSEW zastrzega sobie prawo do zmiany daty Konferencji, zawiadamiając o nowej dacie w terminie do trzech tygodni przed pierwotnie planowaną datą Konferencji, w sytuacji wystąpienia siły wyższej lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych niezależnych od PSEW a uniemożliwiających przeprowadzenie Konferencji w pierwotnej dacie. W takiej sytuacji Uczestnik ma prawo do wzięcia udziału w Konferencji w nowej dacie, chyba że Rejestrujący odstąpi od Umowy w terminie 14 dni od otrzymana informacji zmianie daty Konferencji.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zgodnie z ust. 1, Rejestrujący otrzyma zwrot w wysokości 100% wpłaconej kwoty w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez PSEW oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- W przypadku odwołania Konferencji z przyczyn leżących po stronie PSEW, Rejestrujący otrzyma zwrot w wysokości 100% wpłaconej kwoty, chyba że Rejestrujący wyrazi zgodę na wzięcie udziału w Konferencji w innej dacie.
- W przypadku odwołania Konferencji z przyczyn losowych lub zaistnienia siły wyższej, która uniemożliwi zarówno przeprowadzenie Konferencji, jak i jej odwołanie, Uczestnikowi lub Rejestrującemu nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat poniesionych w celu uczestnictwa w Konferencji. Rejestrującemu przysługuje jednak zwrot w wysokości 100% wpłaconej kwoty.
- Informacja o zmianie daty Konferencji lub jej odwołaniu zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej podany w formularzu lub zostanie przekazana przez PSEW telefonicznie Rejestrującemu.
§8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Dla rozstrzygania ewentualnych sporów za tekst wiążący uznaje się tekst Regulaminu w języku polskim.
- PSEW zastrzega sobie prawo modyfikacji zapisów Regulaminu w każdym momencie z ważnych przyczyn. O każdej zmianie Regulaminu PSEW poinformuje wszystkich Rejestrujących, na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu, Rejestrujący może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od otrzymana informacji o zmianie Regulaminu. Brak odstąpienia od Umowy oznacza akceptację nowej treści Regulaminu.
- W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie oraz formularzu zgłoszeniowym on-line zastosowanie mają przepisy prawa polskiego w tym w szczególności przepisy kodeksu cywilnego.
- Uczestnik/ Rejestrujący będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2024 r.
Załącznik 1
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Rejestrującego lub osób go reprezentujących i Uczestników
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i art. 14 ust. 1 RODO, informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej z siedzibą w Szczecinie (70-325), al. Wojska Polskiego 187/4-5, KRS: 0000097999, NIP: 852-227-25-75, REGON: 811949676. („PSEW").
We wszelkich sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się pod adresem: biuro@psew.pl
PSEW będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane za pośrednictwem formularzy zgłoszeniowych on-line i innych form kontaktu z PSEW:
1) w celu świadczenia usług związanych z przeprowadzeniem Konferencji, w tym kontaktu z Rejestrującym lub Uczestnikiem,
i. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w odniesieniu do danych osobowych Rejestrującego,
ii. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w odniesieniu do danych osobowych osób reprezentujących Rejestrującego lub Uczestników,
2) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu dochodzenia możliwych roszczeń wobec Rejestrującego lub Uczestnika,
3) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w razie wyrażenia dodatkowych zgód, w zakresie i w celach wskazanych w treści tych zgód.
Jeżeli dane osobowe nie zostały przez Panią/Pana podane samodzielnie, źródłem Pani/Pana danych osobowych jest Rejestrujący Panią/Pana na Konferencję.
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione: organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, współpracownikom PSEW zaangażowanym w organizację Konferencji, bankom w przypadku konieczności przeprowadzenia rozliczeń, innym zewnętrznym podmiotom wspierającym PSEW np. w zakresie usług informatycznych, księgowych lub prawnych, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z PSEW i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu wykonania Umowy (odbycia Konferencji), a także po jej zakończeniu w celach związanych z:
1) dochodzeniem roszczeń w związku z wykonywaniem umowy (tj. co do zasady maksymalnie przez okres 6 lat od dnia zakończenia wykonania umowy),
2) wykonaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych (tj. co do zasady przez 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku),
3) z udzielonymi przez Panią/Pana zgodami na przetwarzanie danych osobowych, do momentu wycofania danej zgody,
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w razie wyrażenia dodatkowej zgody, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym jest niezbędne do zawarcia Umowy, a niepodanie danych uniemożliwi rejestrację i wzięcie udziału w Konferencji.
Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani nie będą podlegać profilowaniu.
Załącznik 2
Treści zgód i oświadczeń
- Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Regulamin Konferencji.
Pobierz regulamin